Fyfan !!

Usch fy blä jag och alex har sovit på ett golv.. gud var det var mysigt fast nej jag kunde inte sova nåt..
men vilken jävla natt först typ bråka med danne ;(
sen så ska vi tältamen efter som corren sitter kvar med danne går alex och jag in..
Men då har morsan taggit min säng för pappa snarckar för mycket man ba fuck mamma.
Hmm? så gissa vart vi går och lägger oss jo på golvet i källarn? :O hur cp får man bli..¨
Vi la ena sovsäcken så vi kunde ligga på den guuuuuud vad mujkt ^^ Sen tog vi min som täcke värsta nattén
i mitt liv i think.. Men sen kl 6 på morgonen så hade vi legat där i 1 timme.. sen gick vi och la oss i soffan som va där men det låg massa saker där som vi plocka bort.
Asså shit vad det var skönt att lägga sig där det var nog lika skönt som att skita ut en bajskorv :O
Men aja nu kl 7 så måste jag upp och åka till stallet..
För nån sofie ska rida Blitz kl 10 -.- Men det är väl helt ok elr?

Tyvärr inga bilder :( Men aja natten var ju rolig förutom när vi skulle sova
puss hej alla söta :)♥


Blitz och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0