Sköjjj :D

Hej alla fiiiisar :d

Förlåt för det inte vart nåt inlägg igår.. Jag sov hos emilia och hade sköj tyvärr så hade hon inget internet...
Men aja kom hem nys ska sola lite.. sen ska jag ta bussen till flen med emilia den går 16.10 nån som sak med den? :)
Oh där har emilias mormor och morfar sin sommarstuga som jag ska sova i med emilia :D
Så jävla kul asså..
Just fan Jag måste till blitz innan jag åker oxå.. så det blir nog nu sen sola.. xd
Jag ska nog b tömköra han idag för det e skoj och då kan jag gå i shorts och bikini top och få solbränna på det sättet vad tycks? ;)
Men hej då puss på er alla... blir nig ba deeet här inlägget idag.. :D puss!♥


Bakom mina ögon
döljer många det tusen tankar,
och bakom nitt skinn finns det
ett hjärta som bankar.. jag älskar dig !!:)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0