Shoping på häst butiken :)

Hejsan alla :D
Idag harjag vart och köpt massa saker på hästbutiken ;)
lurade i pappa massa märkes skit elr visa fast det var på rea typ.. x))
Men aja jag köpte ett eskadron shabrak det var lite smutsig så fick det för 50 kr stolt skulle ha kostat 347 kr :D
sen två par strumpor equipage var märket... riktigt sköna rekomenderar dom till er ;)
Det vart osså en röd kavaj equipage var även märket på den as snygga kavajen.. blid kommer på kavajen :)
En kingston skjorta jävligt skön och snygg
Sen var det ett par läder handskar för 357 kr orkar nr kolla märke...
Chaps för 473 halva priset på det :)
Sen gräs brod och saker till det ;)
 Det var väll allt :D


Så ser kavajen ut :D
 

Just fan Pay and cross imorn asså jag ska ta fälttävlans kort hoppas jag klarar det :)
Men hejdå alla söta jävlar ;)♥

 


Kommentarer
Postat av: johanna sällström

nu är jag avundsjuk jag vill också ha en röd kavaj;P

2011-07-24 @ 10:58:02
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0