Love can be strong but friendship is more powerful to me♥

hej hej :)
har varit i strägnäs och sen i feln på det här lager 157 :)
Riktigt najsiga kläder.. allt e ju ba märkes skit för billigt pris (Y)
men aja kom hem nu fast vi stanade först och kollade till blitz lite strul där..
Men han flyttar om 13 dagar gillaaaaaaaaaaaaaaa :)
Ska bli så jävla skönt :)
Hur som helst kommer det bli bääääääääääääääääääääääääääääääääääääääst!!
Nu ska jag till stallet och rida min fina polle bilder kommer nog från dagens ridning..
Har planaerat att jag ska rida lite dressyr på fältet :) Ska oxå fråga magnus om han har några bommar
för tänkte träna lite på det med men vi får se (:
Kommer ett inlägg sen iallafall tror jag..
puss hejdå :)♥

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte du ngt på lager 157 ?

2011-07-16 @ 15:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0