Fälttävlan!

Hej på er!
Idag var jag på pay and cross det är att man får prova på fälttävlan och ta "grönt" kort på det.. :D
Eller så rider man bara banan och tränar..
Men blitz var as konstig idag elr han ville inte stå stil när vi borda osv det brukar han alltid gör. ;(
jag red fram sen travade vi banan med en gubbe på fyrhjuling
och vi fick prova trava genom vattnet förvånade tvär stannade han :O
Han vägrade gå men sen hoppade han i :)

Jah då startade den första sen var det jag!
Läskigt
Men sen ba körde vi så det gick för fort vilket blitz gilla :)
men ett stopp på en röd låda med sakerna :( fula häst men som tur hoppade han sen :)
och då kom vi till en liten häck.. han hoppade yeeeeey säger jag ba ;)
sen vid vattnet hände samma sak som föru tvär stopp ;(
men han gick i..

jag gjorde om start men efter första hinder fick han för sig att han skulle in i skogen
han backa in där och höll på... sen så fick jag fram han igalopp den så tvär stannade han asså efter typ 1 meter
flög nästan av ^^ fick lite drag hjälp på det andra hindet men sen hoppade han alla hinder haha fula ponny :D men älskar han ändå ;)

puss på er alla :D<3


Fick bli dena bild för fick inga bilder från idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0