Dålig uppdaterning :(

Hejsan alla..
Förlåt för en dålig uppdatering.. :(
men aja jag har varit i dalarna.
Var as najs.. åkt rodel kollar på massa andra skojiga saker :)
Men nu är jag hemma.
När vi åkte hem stannade vi på Kupolen
As måna affärer men jag var inne på Bik Bok och köpte ett skit snyggt linne för 99 kr sen två tunna tröjor som var 2 för 99 :)
Sen gick jag in på gina tricot och köpte en tröja för 49.. byxor för 49 sen 3 troser för 99 kr :D
Vi var osså inne på Gliter köpte ett halsband och två örhängen typ nåt billigt skit så det kommer säkert gå sönder snart :) Mamma vägrar ju betala dyra saker "oftast"..
Sen åkte vi vidare då stannade vi i Västerås och gick in på Glada hästen i spiltan elr vad fan det hette :)
Skulle ha köpt ett prestige träns men fanns fan ba fula.. och sen skulle jag ta ett par whitaker byxor..
Men vafan det fanns billigare här hemma i nyköping så får åka in imorn och köpa det här :D
Det var väl allt :) eller juste imorn ska jag hoppa på smedstorp 80 90 :)
På måndag blire debut 1 Meter :)
Men puss hej alla ;*♥


Allt skit jag köpte :D sorry för dålig bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0