Baby i love you!♥

Tjo... :)

oj redan nu da 00.10 är klockan.. :d
Men jaja när jag skrive idag så mener jag igår elr hur fan det blir? :O
Hmm?
Men idag har jag typ fiskat med emilia fick upp en as stor fisk.. sen åkte vi lite med båten.. :D
Men usch vad äcklikg att få fisk den var slämig osv så jag vågade nt hehe emilia fick fixa allt det där med fisken.
Sen när vi kom hem typ kl 15 så råkade jag somna (a) men var as trött efter typ ingen sömn i stugan..
Fast typ vi 19 så red jag blitz han var så jävla pigg och busig =/
inte mycket markarbete gjort.. men det var jätte kul att han busade lite för engångs skull ;)
Nee men sen gick han skit fint förutom i galoppen orkar han inte riktigt på ner :( men vi kämpar på..
Fast det är ju hoppning jag älskar men alla säger jag måste träna massa derssyr..? :O
Efter lite markarbete "dressyr" så galopperade jag hela ängen i full kareta :D
Så jävla kul Blitz ääääääälskade det verkligen man såg hur hela han vart glad
Ska nog prova ponnygalopp?
Asså ni som tävlar galopp är det värt det? om ni fattar hur jag menar.. :)
Godnatt alla :)♥

 


Fisken jag fånga :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0